June 25, 2010

Symaskin og italiensk design



I ettermiddag har jeg vært til seters og gjort meg feit (på rømmegrøt). Det jeg egentlig skulle, var å se på en gammel overlock-maskin jeg skal kjøpe, jippi!! Fikk middag og masse stoff, knapper, glidelås og bånd på kjøpet! Pluss et sett hjemmestrikkede dukkeklær til lillesøster! Snakker om snill dame, tusen takk Gunn!:)



Nå må jeg bare finne en fin plass til den nye maskinen. Det er fullt på det bitte lille syrommet mitt, så tror jeg må låne litt plass på "ungdomsrommet".



Så over til italiensk design! I en liten avis på jobb i dag fikk jeg øye på den kuleste hage-stolen jeg noen gang har sett! Knall grønn og rund form. Kanskje ikke den mest behagelige stolen, men den er hvertfall noe av det kuleste jeg har sett!



Bildene er lånt fra HUS & HAGE. Kunne eventuelt også tenkt meg en stor hage der jeg i tillegg hadde plass til en hammock (en gynge-sofa med tak og retro blomstrete sitteputer). Og at sommeren var varm og deilig og varte leeenge. Det er vel lov å drømme?:)

God helg! Klem Linda :)

No comments:

Post a Comment