June 7, 2010

Herlig helg!

En innholdsrik helg er slutt og jeg er fornøyd med min effektivitet! ...sjøl om det ikke ble nok tid til alle de planlagte prosjektene mine... Fikk heldigvis med meg et av alle de annonserte garasjesalgene i helgen, og gjorde selvfølgelig noen kupp. Globus har jeg lenge ønsket meg. Fikk tak i denne fargerike og velholdte varianten og er strålende fornøyd:)



Gamle trekasser som sikkert har blitt brukt til flasker, blir supre som oppbevaring til interiørblader jeg ikke kan kaste. Funderte på om jeg skulle male dem hvite, men tror jeg lar de bli som de er inntil videre.




Fant også noe som kan kurere min stoffavhengighet for en stakket stund. Digger fargen på den grønne duken! Kanskje emne til en ny veske eller pose?


Fant også noe søtt glasstøy til lekestuen og en veldig kjekk liten mugge



MEN, det som var aller finest var denne tallerkenen! Korsstingsbrodert tallerken = stor lykke! :)




Nå håper jeg bare jeg får tid til å gjennomføre et stjerneprosjekt som plutselig kom ramlende i hodet mitt på fredag. Et prosjekt som er en billig fornyelse av noe utendørs som trenger en fornyelse. Et prosjekt som blir nesten gratis (bare jeg får tid). Åsså stjerner som er så fint!:) Håper jeg kan vise stjerneprosjektet her på bloggen neste helg!

Det eneste negative med helgen var at jeg ikke fikk tid til å sy noe, ikke så mye som en liten søm... Det er nemlig noen prosjekter og bursdagsgaver jeg har litt dårlig samvittighet for, men de kommer! :)

Ønsker alle en ny god uke!
Linda:)

No comments:

Post a Comment