June 27, 2010

Stars and stripes


... og litt prikker. Endelig! Nå er stjerneprosjektet ferdig!! Det ble nye trekk til de gamle putene til de gamle hagemøblene:) Ønsker meg veldig gjerne nye hagemøbler, men har bestemt meg for å slite på de blå plastmøblene en sommer til. Jammen er de slitesterke! Plastic fantastic;)


De nye trekkene er sydd av et stoff jeg kjøpte på IKEA for mange år siden. Har aldri visst hva jeg skulle bruke stoffet til, men det var vel noe ved det som tiltalte meg... Da jeg så denne duken hos Sweet Memories, skjønte jeg at det gikk an å stashe med litt lyseblått, rosa og lime:) Baksiden er voksduk fra Kid. Baksiden består av to stykker, slik at jeg bare kan tre i den gamle puten, vips ferdig! Gjenbruk kaller jeg det:)


 Har selvfølgelig prikkete duk på bordet:)



 Har også sydd vimpler i matchende stoff, tror jeg har fått vimpeldilla nå. 


Da er det bare å sette seg i solen og slappe av!


Håper dere nyter sommeren :)

Linda

No comments:

Post a Comment