September 18, 2011

Happylines

På en liten surferunde på nettet kom jeg over denne siden. Har lenge lurt på om jeg skal klæsje opp en wallsticker et sted. Jeg falt for dette Pippi-sitatet. Dette kan jeg dessuten vinne da jeg skriver om det på bloggen og deler på facebook! Trekning er 20. september. Skynd deg å bli med du også!


Nå som jeg endelig er igang med å pusse opp gangen frister det med en wallsticker eller to!
Disse bjørkekvistene og den lille fuglen er knæsje!


Hadde vel blitt stilig med noe sånt som dette også?
Finnes også som "Welcome" :)


Inne på boden som jeg også pusser opp vil det komme til å stå et fryseskap.
Kanskje det hadde blitt lekkert hvis det så ut som en melkekartong?



Bildene er lånt fra Happylines.

Ha en fortsatt fin søndag!

Linda


No comments:

Post a Comment