March 23, 2010

Veskespesial

Min veske er sydd i naturhvitt ullstoff med bilde av jentene, hjerte og perlepynt. Bildet er overført til stoff ved hjelp av transferpapir. Veska er godt brukt og vasket, allikevel er bildet helt ok.





Oppi veska må det selvfølgelig være en pung til sminke og sånn;) Denne har jeg sydd av en gammel brodert duk og litt bomullsstoff. Elsker gamle broderte duker, så mye fint man kan lage!





Lillesøsters veske er selvfølgelig fargesprakende (da jeg fikk bestemme). Syns det grønne kløverstoffet er så kult! Et bilde av lillesøster og en søt kalv passer fint i kløverenga.



Storesøsters veske har ikke jeg sydd, men min gode venninne Beathe. Veska er skikkelig stilig til ei lita dame! Skal fortelle dere mer om LiLiBe senere:)



Her er ei veske sydd av voksduk med linlomme, og matchende pung. En ganske kul kombinasjon!





Neste spesial blir kanskje en tøffelkavalkade? Følg med!

Linda

1 comment:

  1. Kjempetøøfe vesker, Linda, er dette noe vi herrer kan bruke også?

    ReplyDelete