March 21, 2010

Vårfarger



Vi har hatt en herlig helg med solskinn og skikkelig vårvær på lørdag og snø og skikjøring i dag. Ja takk, begge deler! Vi har fått tid til litt mer bursdagsfeiring da Lillesøster og kusine Synne har feiret familiebursdag sammen. Vårværet inspirerte meg til å lage noe skikkelig søtt i vårfarger til Synne! Disse armbåndene fant jeg oppskrift på hos Karen Klarbæks Verden. Jeg gjorde barnestørrelse og la opp 29 masker istedet for 39, det ble perfekt! Tusen takk for at du deler dine oppskrifter med oss andre Karen! Det har jeg etterhvert tenkt å gjøre også, bare jeg får tid :)



Ha en god søndagskveld!

Linda

3 comments:

  1. Hei Linda
    Takk for koselig hilsen på bloggen min!
    Så søte armbånd, og du jeg så jo en fantastisk oppbevaringspose hos deg da! Bibliotekposen til datteren din var jo bare en fargebombe av diemsjoner! Ha en flott ny uke!
    Stor hilsen fra kaspara

    ReplyDelete
  2. Hei(: så fin blogg! masse god inspirasjon til en nybegynner som meg. jeg har akkurat, faktisk i dag startet en blogg selv og visste ikke helt hva jeg skulle bruke den til bortsatt fra et skoleprosjekt, men nå ga du meg en idè ;) Hilsen Siri (dattera til Lise)

    ReplyDelete