March 13, 2010

Martines hus

I dag har jeg vært i "Martines hus", en liten butikk med alt fra loppefunn til kunst! Litt nytt, litt gammelt, litt kunst og ekte håndarbeid. Her er noen smakebiter :)













Håndlagde kvalitetslys i herlige påskefarger fra eget lysstøperi: " Det lille lysestøberi"





Brosjekunst av gummi, stål og frimerker! :) Signert Jannicke. Kult!



Tegnekunst av Gerd med dikt av Einar Skjæraasen



Det var også masse fin glasskunst, men veldig vanskelig å fotografere i solvinduet.
Denne ønsker jeg meg, passe retro og kul! Ser for meg at jeg kunne hatt den på vaskerommet med for eksempel vaskepulver i, men det blir etter at vaskerommet har fått en extreme makeover :)



Jeg kunne ikke gå derfra uten å ta med noe hjem! Disse to telysholderne fikk bli med meg, de er jo ganske prikkete... :)



Ha en fortsatt god lørdag! Jeg skal rydde videre på boden, og i morgen skal jeg kanskje på skattejakt!

Klem Linda

2 comments:

  1. Hei.
    Fin blogg du har da.
    Hvor er Martines hus da? Så ut som en liten perle. Så mye fint.
    Lykke til med videre prosjekter. Artig å følge med på hva du gjør.

    Klem fra Texas

    ReplyDelete
  2. Martines hus er en liten butikk i Trysil :) De har dessverre ingen hjemmeside, men jeg formidler gjerne kontakt. Hyggelig at du har funnet fram til bloggen min, håper du følger meg videre. Linda

    ReplyDelete