March 18, 2010

Ugla Bugla!







Det finnes mange forskjellige ugler; perleugle, nattugle, burugle ...og prikkete ugler. Disse fine uglekortene har min kreative venninne laget. Prikkete og pene! Den blå fikk jeg i gratulerermednyblogg-hilsen og den røde ugla med øredobber fikk lillesøster i bursdagsgave. Forresten en genial ide å feste ørepynten på kortet! Håper Jannicke snart har tid til å starte blogging, imens får jeg vise dere noe av det hun lager:)

Har skjønt at ugler lenge har vært en stor hit her i bloglandia. Den gode feen har laget noen flotte eksemplarer. Her oppdaget jeg også Lises hobbyblogg, som har en flott beskrivelse av hvordan man syr ugler her.

Jeg har også hatt lyst til å prøve meg på sy-ugle-prosjekt, og har lenge hatt en i bakhodet som jeg har sett hos Rice. Det var en veske-ugle og fant den på s 34 i høstkatalogen. Fant også noen blunke-ugler hos Sweet Memories



So long!

Hilsen fra perleugla :)

No comments:

Post a Comment