September 20, 2010

Tøffelsesongen har startet!

Jippi! Tøffelsesongen har startet:)
Mørke kvelder, fyr i ovnen, te i koppen,
tøfler på beina...
Høsten er sjarmerende på sin måte.
Storesøster har fått nye tøfler
og er god og varm på beina for tiden:)


Denne gangen har tøflene fått jojo-pynt, noe jeg ble veldig fornøyd med! Den herlige lilla fargen er favorittfargen for tiden. Tidligere har jeg laget tøfler med brodert pynt i form av hjerter og kruseduller:




Beklager bildekvaliteten på disse bildene, de er tatt med dårlig kamera lenge før jeg startet bloggingen... 

Hva synes du er finest?
Jojo-pynt
Kruseduller
Hjerter
?

... eller storesøsters velbrukte kanintøfler?


Jeg koser meg hvertfall i mine tøfler, håper du gjør det også!!


Tøfflus-hilsen fra Linda:)

7 comments:

  1. Kjempefine alle sammen, men jeg syntes at jojo-varianten var ekstra morsom! :)

    ReplyDelete
  2. Så kule! Jeg har ingen tøfler jeg, men du synes sikkert jeg kan strikke noen sjøl - hihi. Blir inspirert av bloggen din og er igang med julegaveproduksjon! Stå på!

    ReplyDelete
  3. Syns du skal satse på jo-jo versjon - gøy med en ny variant :))

    ReplyDelete
  4. Hei søs. Synes det var artig med ny pynt - forandring fryder. Holder derfor en knapp på jo-jo'n. LillA.

    ReplyDelete
  5. Så koselig med alle kommentarer her på bloggen jenter!! Flinke :) Jeg syns også jojo`n er kulest, godt å høre at vi er enige ;)

    ReplyDelete
  6. Jeg har heller ingen tøfler Lise, men jeg kan ikke strikke noen selv! :) Så jeg håper at Linda-nissen gir meg et par til jul! Jojo-tøflene er superkule og jeg holder en knapp på dem som høstens produksjonsfavoritt!
    Men jeg er ikke helt som andre så jeg ønsker meg et par lilla kanintøfler med orange kruseduller!
    Åååå som jeg gleder meg til jul!
    Jannicke :)
    Jannicke :)

    ReplyDelete
  7. Så kreativt altså! Kjempe gøy å kikke innom å se nyproduserte ting! Kjempe fine tøffler! Linnea bruker fortsatt kanintøfflene vi kjøpte på engerdalsdagene i fjor, men trenger nok snart en størrelse større! Hvis det går ann, bestiller jeg veldig gjerne et nytt par kanintøffler:) Gjerne i storesøsters stil!! Klem fra Kristin

    ReplyDelete