September 18, 2010

Dots på Epla og feiring på bloggen!!

Tam-ta-ra-ram-tam-ta!!!! Nå har jeg endelig fått åpnet min epla-butikk; Dots! Noen timer ved symaskina i går kveld resulterte i 6 barneforklær, håper de faller i smak!


Har masse ideer til ting jeg vil lage, men et sted må man jo begynne:)


Eplabutikken er verdt en liten feiring, og håper du vil være med på en liten konkurranse! Jeg trekker en liten overraskelse blant de som kommenterer på dette innlegget eller følger bloggen min (hvis du ikke følger bloggen må du huske å legge igjen mail-adressen din):) Trekningen foretas i morgen kveld, søndag!

Ønsker deg en fortsatt super helg!

eple-Linda :)

12 comments:

  1. Superfine forkler altså! Herlige farger og fine detaljer:-)

    ReplyDelete
  2. Superflotte forklær Linda!!! Lykke til med epla-prosjektet!!

    ReplyDelete
  3. Hei!
    Sniker meg innom med en liten hilse je å :)
    Naboen rett over....

    ReplyDelete
  4. Hei!
    Gratulerer med butikk! Håper jeg vinner!

    ReplyDelete
  5. Hei! Gratulerer så mye med fin-fin butikk! :)

    ReplyDelete
  6. Dina sier:
    Hærlig Linda. Du er kjempe flink:)Gratulerer med butikken.

    ReplyDelete
  7. Du er så flink!! Gratulerer med butikken!!

    ReplyDelete
  8. Gratulerer flinka! KULT!
    Lykke til!
    Jannicke :)

    ReplyDelete
  9. Yes jeg fikk det til B)
    ÅÅÅÅ jeg er et naturtalent når det gjelder data ;)

    ReplyDelete
  10. Hei søs. Du er sååå flink. Grattis med nyåpnet butikk. Si ifra hvis du har behov for en ekspeditrise:)

    ReplyDelete
  11. Hei tante:]
    Du er så flink og kreativ!
    Fine forkler,har akkurat vært på nett butikken:]

    Klem synne:]

    ReplyDelete
  12. sååååå fine Linda!
    du er veldig flink til å sy :)
    klem fra Martine :)

    ReplyDelete