December 31, 2010

This and Dots 2010-kavalkade

Som de fleste andre bloggere med respekt for seg selv, må jo jeg også ha min egen lille kavalkade! :) Jeg starter baklengs med Desember og et bilde jeg ikke har vist før:

Desember
I årets julekrybbe spiller en liten engel, Babushkaen og Nissen hovedrollene. 


November
In the mood for moodboard


Oktober
Mine hjemmelagde LOVE-puter


September
Butikkåpning; Dots på Epla
og
tøffeltid!



August
Nymalt kjøkken


Juli
Loppis-topp pyntet med loppis-duk


Juni
Stars and stripes (and dots)...


Mai
This and Dots jordbærshake
og
heklede armbånd



April
Heklet sitteunderlag


Mars
... var starten på bloggingen
og en liten drøm jeg fikk realisert:)

Håper å få realisert flere drømmer i 2011!

Godt nytt år 
til alle der ute!


Klem Linda



No comments:

Post a Comment