December 8, 2010

Nedtelling

Tenkte å vise dere årets adventskalender
(den er snart ferdig - mangler bare noen pakker)
hihi :)


Jentenes pakkekalender består ganske enkelt av en renserihenger,
en blondeserviett, et glansbilde og dymo.


Helt siden storesøster var liten har jeg planlagt å sy en kalender som kan brukes år etter år!
Det har selvfølgelig aldri blitt noe av, derfor blir det nye varianter hvert år.
Det funker kanskje best da jeg skifter smak minst en gang i året;)


Inni gavene er det ikke bare ting som legges i en skuff
... jeg har også gjemt noen hyggelige juleaktiviteter her:)


Heldig er den som har en god venn!
Jeg har også fått kalender med fire spennende pakker!
I den første pakken var det en flott rød lykt med en sopp:)
Den andre pakken skal åpnes i morgen!


Gleeder meg!

Klem Linda:)

No comments:

Post a Comment