October 3, 2010

Gult er kult!



Jada, vi er litt sprø hjemme hos oss...! Jeg har svingt malekosten de siste dagene, og har forvandlet noen slitne møbler til freshe fargeklatter!:) En gammel skjenk har fått et lite streif av  gult , og jeg syns egentlig den ble ganske kul!


Gulfargen kommer ikke helt til sin rett på dette bildet syns jeg, men det er signalgul bengalack som er brukt. Jeg trenger også noen hvite hyller eller bildelister over skjenken for at det skal bli perfekt. Det herlige runde bordet jeg fikk i sommer er også ferdigmalt, men det har jeg ikke fått knipset enda. Bilde kommer snart:)

Ellers har vi kost oss i helgen med jentetur på hytte fredagskveld, besøk i Skjæraasen på lørdag, maling, roting, rydding og slåball. Jeg har også fått strikket en tøffel;)

God ny uke!

Linda:)

No comments:

Post a Comment