October 17, 2010

Butikken oppdatert!

Det går litt sakte med syprosjektene og bloggingen om dagen...
Mange baller i luften og en travel tid på jobb får ta skylden for dette.
Men det skal ikke bli noen vane at jeg bare blogger på søndager:)


Før helga tok jeg meg tid til å sy noen undertøysposer.
De er sydd av retro sengetøy og diverse annet stoff.
De er til og med foret:)


Det er super-praktisk å ha undertøy i slike poser når man er ute på reise.
Ordning og reda er alltid bra:)


Har også sydd på en lapp med teksten "underwear".
Rask oppskrift: transferpapir, speilvendt tekst, print ut,
stryk på bomullsstoff, klipp ut, sy på!

For en stund siden sydde jeg også en pose der jeg applikerte bh på en side og truse på den andre siden. Syns den ble fin, men må finne en måte å lage bh-stropper, så ser det ut som en "årntli`" bh!




De tre øverste har havnet i min butikk på epla.
Den siste modellen må det jobbes litt mer med...
Hadde vært gøy å høre hvilken modell DU liker best?

Linda :)

1 comment:

  1. Heisann. Kjempefine, jeg har sett de "live" også... kan ønske meg en slik til jul (gjerne med innhold:)) Jeg liker best retro i kombinasjon med friske farger - holder en knapp på modell 1 og 3
    LillA.

    ReplyDelete