August 17, 2010

Smykker

Hei hei! Her har det vært stille en stund, vi har vært på ferie og hatt bloggfri:)
Tenkte å vise dere noen smykker i dag. Tidligere i sommer hadde jeg et innlegg om keramikk.
Lovet å vise dere en gave som lillesøster hadde med til meg:


Jeg er vel verdens heldigste mamma? Har fått satt på en ring og kjede, så nå er det klart til bruk!
Har også bestilt meg et smykke hos ND på epla


Smykket var akkurat så flott som jeg hadde forstilt meg. Var så heldig å få med ørepynt også!


Panduro-katalogen dumpet ned i postkassen i går, og der fikk jeg øye på noe kult!
Smykkeanheng til korssting!! Man kan altså brodere sitt eget smykke :) Me like!


Linda :)

2 comments:

  1. For en flott blog du har. Fine ting du lager.

    ReplyDelete
  2. Hei!
    Fant Bambismykkebildet på google,så gøy at du postet en liten omtale :)
    Takk så mye!
    Har linket til innlegget ditt på bloggen min.
    Du finner linken på høyre rad under kategorien :
    ♥ TAKK FOR OMTALE!

    Ha en fin dag!
    ND!

    ReplyDelete