August 7, 2010

Maling del 1 ferdig!


Nå er stue og kjøkken ferdigmalt! I stua har jeg brukt fargen chi! Det ble hvitt og pent:) Skjenken, som jeg har fått av snille Ida, har blitt TV-benk. Får se om det blir en liten bildevegg her etterhvert (og ja, jeg ønsker meg flatskjerm!!) DVD-hylla er kjøpt for 30 kr på loppis i sommer, liker den runde formen. Lillesøster er linselus for anledningen, hun sitter i stolen som bestefar vant på bingo for over 40 år siden:) Jeg tok et før-bilde av stua, men det har blitt borte. Veggene var lyse, men forferdelig kremgule (og svarte av telys-sot)...


Kjøkkenet får beholde den kremgule innredningen, men veggen har fått ny farge! Den tidligere aubergin-lilla vindusveggen har blitt lys turkis! (Jeg var så ivirig med malerkosten at jeg glemte å ta før-bilde her!) Det var et innlegg hos Maganda som gav meg ideen til farge, tusen takk:) Jeg elsker allerede denne veggen. Nå skal det kjøpes nye knotter og håndtak til kjøkkeninnredningen! :)

Linda :)

No comments:

Post a Comment