July 8, 2010

I love DYMO

En gang i vår fant jeg pappas gamle   D Y M O , og ble rett og slett kjempeglad! Jeg digger de hvite enkle bokstavene mot svart bakgrunn. Nå har jeg snart merkelapper i hele huset!

På lillesøsters rom er det skoskap fra Ikea som rommer

 B L A D E R 

 R O T 

 E L E K T R I S K E  D U P P E D I T T E R 




Med to jenter i hus blir det etterhvert en stor samling klistremerker, glansbilder, tegnesaker og annet stæsj. En kontor-kommode fra Ikea holder orden på dette.



Har også merkelapper på vaskerommet! Se så kule flaskene blir når man fjerner etikettene? Dette tipset så jeg i et magasin for ganske lenge siden...




Bursdagskortet jeg lagde for en liten stund siden fikk en omgang med dymo`n:


I går hadde Fru Fly et herlig innlegg om "ordning og reda"! Fru Fly er favorittbloggen min for tiden, fantastiske bilder og stilren, gjennomført blogg! Hun er også glad i dymo:)

 L I N D A :)

No comments:

Post a Comment