June 14, 2011

Det nærmer seg...

Oisann, det var lenge siden... ;) men nå er jeg i gang! Det nærmer seg Engerdalsdagene, og jeg skal ha x antall produkter klare for salg. Tusen takk til Jannicke som har gitt meg et spark bak, slik at jeg nå har 13 fargerike barneforklær klare! Juhu! Nå ble jeg både motivert og inspirert:)


Lillesøster stiller gladelig opp som modell, og dette forkleet er min favoritt:



Jordbærforkleet ble jo også ganske søtt:)


Er også happy for at jeg har funnet ut hva jeg skal bruke gullstoffet til,
som jeg har hatt liggende i omtrent hundre år.
...Og at Jannicke har klippet en himmel full av stjerner og et lass med hjerter til meg;)
Lykkelig er den som ikke kaster for mye, og som har gode venner:)

Linda:)

2 comments:

  1. Gleder meg til å se dere på Engerdalsdaga. Og det gule frokle som lillesøster er modell for er nydelig. Det må jeg nok se mere på.
    Anne Berit

    ReplyDelete
  2. så fantastiske forkler - nydelige. Jeg har linket til deg her: www.kreativnorge.blogspot.com
    Tone

    ReplyDelete