November 20, 2010

Galen i garn!

Kom over denne herlige fargerike boka her om dagen.

"Galen i garn" av Susanna Zacke & Sania Hedengren

Det meste har man jo sett før i en eller annen variant,
men boka var så fagerik og gjennomført og den skrek om å få bli med hjem;)


Et lignende trekk til en krakk begynte jeg på i sommer, men ble aldri ferdig...
Dette bildet minnet meg på at jeg burde få det ferdig - kjempelekkert!


Hva med ny stil på juletreet i år?


Eller en herlig gulvpute?
Det er også oppskrift på runde gulvmatter som jeg leenge har tenkt å gjøre!


 Kurv til brød eller andre ting :)


Hva med denne lampeskjermen?


Konklusjon: en herlig bok man blir glad av:)
...og absolutt verdt pengene!

Apropos lampeskjerm; jeg har egentlig bestemt meg for å strikke en slik som hos Kvist:


Hva syns du? Heklet eller strikket?

Ha en flott lørdagskveld! :)

Linda

1 comment:

  1. Hei Linda,
    Jeg har dilla på interiørting strikket i tykt garn på tykke pinner. Takk for boktipset - boka er allerede bestilt;-).

    Hilsen Live
    PS. Bloggen din er super!

    ReplyDelete