May 6, 2010

Dypdykk i kurven



Har hatt et dypdykk i håndarbeidskurven og fant flere halvferdige prosjekter. Jeg får alltid en ny god idè før jeg blir ferdig med den forrige... Hm, trøster meg med at det ikke bare er meg som har det sånn:)



Fant faktisk et par FERDIGE votter; barnehagevotter! Men egne oppskrifter blir ikke alltid vellykkede... Den gangen de ble fedige konkluderte jeg med at de var litt trange i åpningen. Får se om jeg kan finne en liten prins de passer til:)



Fant et prinsesseprosjekt også! En bolero som bare mangler å få ferdig heklet kant og knapp. Burde være overkommelig!! Ser for meg at denne prinsessen også skulle hatt tyllskjørt som jeg en gang hadde planer om å sy. Nå er jo både lillesøster og storesøster for store til dette prosjektet, men det finnes vel en liten prinsesse der ute? :)

Et par lappeprosjekter og en halvferdig lue ligger også i kurven, den som følger med får se når det blir ferdig! :)

Linda

No comments:

Post a Comment