April 10, 2010

LiLiBe









LiLiBe er historien om tre venninner med stor interesse for håndarbeid og en stor dose kreativitet. En dag bestemte de seg for at de ville leke butikk! De satte igang med symaskin, strikkepinner og heklenål og pakket sammen sine hvite shabby møbler og stash, og reiste til Engerdalsdagene. De danderte sitt hjemmelagde håndarbeid etter alle kunstens regler i et lånt, hvitt telt. Alle kom for å kjøpe, og de tre LiLiBe-ene levde lykkelig alle sine dager:) Og snipp, snapp, snute...

Neida vi håper at eventyret IKKE er ute! LiLiBe har en pause, og imens har "Li" ryddet på lageret og funnet ut at det ikke er helt tomt! Det er fortsatt babyluer, kanintøfler, andre barnetøfler, prinsessekronepannebånd, superkokk-forkle, puter, luer og votter igjen. Alt dette har fått plass hos "Martines Hus" og håper å få nye eiere i løpet av kort tid. Løp og kjøp!

LiLiBe-Linda :)

2 comments:

  1. Så mye fint du har laget. Jeg blir skikklelig inspirert og må sette meg ned med det heklede oldemors-teppe som skal bli dåpspresang (hvis det blir ferdig). Jeg skal virkelig følge bloggen din, og kanskje lage meg min egen snart?
    Hils familien fra oss i Bodø.

    ReplyDelete
  2. Så koselig at du følger med:) Ja syns du skulle starte med blogging, og det hadde vært koselig å se det heklede olemorsteppet. Klem Linda

    ReplyDelete